شناخت مشکلات

 

 

      به نام خدا  

با سلام به هم وطنان عزیز 

این وبلاگ مخصوص اونایی که موفق و با نشا طن 

و اونایی که می خوان موفق و با نشاط بشن

 

همین الان این سوال رو از خودتون بپرسید که آیا من می خوام  

مثل هر انسان موفق دیگه موفق و با نشاط بشم ؟ 

 

شناخت مشکلات  

 

روزی هنگام قدم زدن در خیابان .دوستم را دیدم که  

با حالتی سرگردان راه میرفت.

از راه رفتن او کاملا معلوم بود که غمزده و اندوهگین است .

طبق معمول، وقتی به او رسیدم حالش را پرسیدم.

در پاسخ من پانزده دقیقه تمام از گرفتار یهایش حرف زد و سخنانش

بسیار آزرده خاطرم کرد.

پرسیدم: چه چیز تو را چنین افسرده کرده؟

چه دردیست که تو را مثل خوره میخورد؟

گفت: این همه مشکلاتی که برا یت گفتم کافی نیست تا مرا دیوانه

کند؟ تو را به خدا مرا ازچنگ این مشکلات رها کن.

مانده بودم چه جوابی به او بدهم ; هر چه به نظرم می رسید به او

گفتم ولی او هیچکدام را نمی پذیرفت.

سرانجام فکر ی به خا طرم رسید و گفتم : بسیار خوب آیا دلت می

خواهد از دست همه مشکلات یکباره خلاص شو ی؟

گفت : بزرگترین آرزو یم است.

گفتم: چند روز پیش برای انجام کار ی به جایی رفتم رئیس آنجا گفت:

هزاران نفر در آنجا هستند که هیچ مشکلی ندارند.

دوستم مشتاقانه در حالی که چشمانش می درخشید گفت : چه

جای خوبی، آدرسش کجاست؟

گفتم: بسیار خوب آنجا که گفتم قبرستان است، تنها آنجاست که

هیچ کس مشکلی ندارد، تب زندگی در آنجا به سردی گراییده و به

آنچه بر من و شما می گذرد اهمیتی نمی دهند.

مسائل و مشکلات نشانه های زندگی هستند. شما هر چه بیشتر

مساله و گرفتاری داشته باشید زنده ترید; بدون مشکلات زند گیتان

یکنواخت و غم انگیزمیشود.

اگر زندگی بدون مشکل دارید به اتاقی بروید و با خود خلوت کنید و

بگویید:  

خداوندا چرا فراموشم کرده ای؟

چرا از بوته آزمایش هایت بیرونم انداخته ای؟

آزمایشم کن.آزمایشم کن.

دوست دارتان بردیا

 

                                                                                یا حق

  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد