هر روز به خود تلقین کنید

 

هر روز به خود تلقین کنید 

 

1- تصمیم‌گرفته‌ام برای خود و دیگران مفید واقع شوم.

2- من خود را دوست دارم و برای خود خیر و صلاح می خواهم.

3- از خطاهای خود و دیگران می‌گذرم در زندگی باید گذشت داشت.

4-  با عشق و محبت زندگی می‌کنم و کینه‌ها را از دل بیرون می‌ریزیم.

5-  تصمیم‌ دارم در هر شرایطی آزاد و آرام باشم همه را می‌بخشم  

تا از آرامش برخوردار شوم.   

6- هر روز از روز قبل بهتر می‌شوم و قدمی به جلو برمی‌دارم و به پیش می‌روم.

7- افکار منفی و سیاه را از سر بیرون می‌کنم چون ضعف و

شکست وبدبختی به همراه دارد  

8- هر چه را که مثبت است می‌پذیریم.

9- در هر شرایطی خودم هستم و از دیگران تقلید نمی‌کنم.

10-انسانی هستم با نشاط،خوش بین و امیدوار و سرشار از عشق و محبت به مردم

11- در رابطه‌ی خود با دیگران آدمی هستم صادق، روراست و معتدل. 

12- مردم مرا دوست دارند و به من احترام می‌گذارند.

13- من به خودم اعتماد دارم از مشکلات نمی‌ترسم چونکه اراده‌ای پولادین دارم

14-من خود را به همین گونه که هستم دوست دارم قبول دارم.

15-هر اتفاقی برای من پیش آید بر تجارب من می‌افزاید مرا به سوی کمال پیش می‌برد.

16-مردم را دوست دارم و از زندگیم لذت می‌برم.

17-من به خود متکی هستم.من در زندگی آرام و آسوده هستم

 من پیکرم را دوست دارم و از مراقبت آن غافل نمی‌شوم. 

18- خداوند بهترین دوست من است.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد